Кастрюли и сковороды
|
|
|
GastroPlast
|
|
|
Гастроемкости
|
|
|
Кухонные принадлежности
|
|
|
Механическая обработка
|
|
|
Транспортировка, сборка
|
|
|
Столовые принадлежности
|
|
|
Шведский стол
|
|
Грили и обогреватели
|
|
|
Revolution
|
|
Шановні Клієнти.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
а. Перед початком експлуатації товару, уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в представленій виробником (продавцем) документації на товар;
б. У разі необхідності роз’яснень умов та правил використання товару — до початку використання товару зверніться за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої зазначеній в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;
в. Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), установлених виготовлювачем товару в експлуатаційній документації;
г. З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару — дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації — дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки. встановлених для товарів такого роду.
1.Гарантія
1.1 Гарантійне обслуговування включає в себе безкоштовне усунення протягом гарантійного терміну будь-яких несправностей чи недоліків придбаного виробу, що виникли з вини виробника.
1.2 Гарантійний термін експлуатації товару, обчислюється від дати його продажу.
1.3 Гарантія надається терміном - один рік.
1.4 На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності:
- експлуатаційних документів (технічний паспорт, гарантійний талон);
- неушкоджених гарантійних пломб на товарі;
- наявність оригінальної упаковки та всіх комплектуючих;
- відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність.
2.Доставка
2.1Перед відправкою виріб має бути очищений(від залишків кави, води, жиру та інших продуктів). У випадку сильного забруднення виробу з замовника буде зніматися плата за чистку. Обов'язково вкладіть всередину посилки контактну інформацію для зв'язку з Вами і перелік несправностей які мають зовнішні прояви.
2.2 Товар до сервісного центру має бути доставлений коштом замовника.
2.3 У випадку гарантійного ремонту,товари вагою понад 5 кілограмів доставляються на ремонт та повертаються споживачеві силами і засобами нашого сервісного центру.
2.4 У випадку визнання ремонту не гарантійним, замовник зобов’язаний компенсувати витрати на доставку до моменту відвантаження товару.
2.5 Доставка товарів здійснюється на адресу:м.Івано-франківськ склад Нової Пошти №1 компанія АС ТІМ тел. 067 240 07 07
3.Терміни виконання робіт.
3.1Діагностика виробів усіх категорій здійснюється на протязі 5 робочих днів з дня отримання товару.
3.2 Виконання ремонту здійснюється на протязі 14 робочих днів з дня отримання товару.
3.3 У разі необхідності заміни певних компонентів, запчастин або модулів, терміни ремонту можуть продовжуються на час необхідний для закупки та надходження комплектуючих у сервісний центр.
3.4 При негарантійному ремонті, всі роботи проводяться після діагностики або формування пропозиції по ремонту та узгодження вартості ремонту з замовником.
3.5 Якщо в процесі діагностики чи ремонту буде встановлено додаткові несправності чи пошкодження не вказані замовником при відправці виробу, ремонт призупиняється до узгодження подальших дій із замовником. Термін ремонту при цьому може збільшуватися на час, необхідний для узгодження.
3.6 Сервісний центр несе гарантійні зобов’язання на виконані роботи та встановлені комплектуючі, з дня видачі відремонтованого виробу замовнику терміном 3 - місяці, але не більше і не менше ніж термін гарантії на виріб вцілому.
4.Відмова у гарантійному ремонті.
- відсутність експлуатаційних документів (технічний паспорт, гарантійний талон);
- відсутність оригінальної упаковки або комплектуючих;
- дані вказані у гарантійному талоні не відповідають виробу, стерті або виправлені.
- закінчився термін гарантійного обслуговування.
- товар має видиме механічне пошкодження.
- товар не правильно зберігався або транспортувався.
- виявлено стороннє втручання у виріб (зірвана пломба виробника, сліди розбору)
- виявлено сторонні предмети у функціональних вузлах або присутні сліди води чи корозії.
- товар використовувався не за призначенням, порушені умови експлуатації, вказані в інструкції по експлуатації товару.
-пошкодження викликані аварійним підвищенням чи пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі. Також гарантія не поширюється на деталі та вузли, які вийшли з ладу внаслідок:5.Отримання виробу після ремонту
При отриманні виробу після ремонту обов'язково перевірте наявність документації та всіх комплектуючих, перевірте сам виріб на предмет справності.
Компанія АС ТІМ
76000 вул.Галицька 87
м.Івано-Франківськ. Україна.
тел. (067) 240 07 07 - Viber
e-mail:service@astim.in.ua
Що таке багатофункціональний пристрій у широкому тлумаченні цього поняття?
Під ним розуміємо технічний механізм, який має властивості декількох однофункціональних гаджетів, виконує їхні завдання, водночас займаючи менше місця, зменшуючи витрати енергії, часу та зусиль людини для виконання потрібних завдань.